sobota, 13 kwietnia 2013

PROLOG

Droga córko ! 

Piszę do Ciebie ten list, ponieważ chcę się pożegnać. Jesteś moim złotym aniołkiem i wiem jak bardzo Cię skrzywdziłem. Zastanawiasz się pewnie dlaczego to zrobiłem. Dlaczego pozostawiłem Cię samą. To nie tak jak wygląda. Wpadłem w wielkie bagno, naprawdę wielkie, które nie posiana dna. Podpadłem pewnemu człowiekowi, któremu zależy na tym co zdobyłem. Jest to bardzo cenne i niebezpieczne. Tylko dzięki mojemu odejściu na tamten świat jestem w stanie Cię ochronić. Gdybym tego nie uczynił zabiłby Ciebie, a tego nie chce. 
Uwierz mi Sam, że to było jedyne wyjście. Owszem trafisz tam gdzie nie chcesz, ale jesteś dzielną dziewczynką i zawsze dasz sobie radę. Tak jak Twoja Matka. Nawet nie wiesz jak będzie mi Ciebie brakować. Chcę byś wiedziała, że to wszystko dla Twojego dobra. Rzeczywiście, brzmi to komicznie, ale jest to stuprocentowa prawda. Nie chcę byś mnie nienawidziła, bo nie taki jest mój cel. Aczkolwiek uczynisz tak jak uważasz. Pamiętasz jak zawsze chodziliśmy na mecze siatkówki? Ile się tam działo! Nie do opisania. A nasze spacery do schroniska? Tam zaadaptowaliśmy Killera. Już w pierwszy dzień zniszczył moje ulubione laczki. Jakie to były czasy... A pamiętasz jak uczyłem Cię jazdy na rowerze? Błagałaś cała posmarkana bym Cię nie puścił. I nie puściłem, prawda? Zawsze mogłaś na mnie liczyć i będzie zawsze. 
Droga Samanto. Przepraszam, że podarowałem Ci tyle cierpienia, ale wcześniej byliśmy tacy szczęśliwy. Nie chce byś o tym zapominała. Bardzo Cię kocham mój złotowłosy aniołku. Jesteś najważniejsza, pamiętaj o tym.
Moja kochana księżniczko. Wiesz, że nie umiem się żegnać. Liczę tylko, że będę z Ciebie dumny tak jak jestem teraz. Wierzę w to, iż dasz sobie radę. To u nas rodzinne. 

Twój kochający Tata
Eric

PS uważaj komu ufasz. 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny prolog ;3 Podoba mi się :d

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne *.*
    bd tu wpadać ;D
    +obserwuje
    szukajac-tego-jedynego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń